NUS-kampusalueella on kahdenlaisia asuntoloita: halls & residences. Suurin osa vaihtareista asustelee residenceissä, mutta mä valitsin hallin saadakseni silloin tällöin jälkkäriksi suklaakreemipiirasta. Tänään osallistuin Calin avecina juhlavalle lukuvuoden aloittajaisillalliselle ja tajusin eläväni Harry Potter-maailmassa; Kent Ridge Hall tuntuu olevan todella tiivis yhteisö ja skabaavan tosissaan toisia asuntoloita vastaan taide-, kulttuuri- ja urheilumittelöissä.

Aloitin lupaavasti parittajanurani järkkäämällä onnettomalle kiinalaistytölle paikallista herraseuraa, ja menimme nelisin illalliselle. Cal osti mulle ruusuja ja oli kaikin puolin todellinen herrasmies. Mäkin satsasin daaminrooliini ottamalla kahden euron manikyyrin - pinkkiä lakkaa ja sinisiä kukkia. Nautimme seitsemän ruokalajin illallisen, huh, mutta vieläkään ei ollut jälkkärinä suklaakreemipiirasta - toivottavasti mua ei ole jekutettu! Ruokasalista siirryttiin juhlasaliin seuraamaan liikuttavan kauniita musiikki- ja tanssiesityksiä.

152059.jpg
Mulla ei ole vielä omaa kameraa enkä ole ennättänyt saada kavereiden ottamia kuvia, mutta näppäsin läppärini PhotoBoothilla omakuvan, kun oli kerran ruusuja lavasteeksi.

Tapasin tänään aivan ihanan opettajan, joka suostutteli mut vaihtamaan modulivalintojani, jotta voin osallistua hänen kurssilleen - neljännen vuoden humanistien yhteiskuntatiede kymmenen hengen intensiiviryhmässä voi olla hauskaa. Luentoja mulla on ruhtinaalliset 6h/vko - raskasta tämä opiskelijan arki. Keskiviikkona on mun ekat varsinaiset opiskelijabileet keskustassa The Butter Factory-nightclubilla, illan teemana Madonna. Lisäksi yksi saksalaisfutareista kyseli tekstarilla, lähtisinkö lauantaina Sentosalle; Bora Bora Beach Barissa olisi menoa ja meininkiä.