Tänään oloni on ollut jo parempi. Micka on kuitenkin edelleen huonossa hapessa, ja Vesakin arpoo, kannattaisiko sairastua vaiko eikö. Ei siis Malesian ostosparatiiseihin tänä viikonloppuna, nyyh. Lohduttauduin shoppailemalla iltapäivällä paikallisapajilla ja hankkimalla liput World of Music, Arts and Dance-kaupunkifestareille huomiseksi ja lauantaiksi. Seuraksi saan näillä näkymin Vesan, Outin, Davidin ja kaverinsa Basilin.

Kuten useimmat tietävät oon aina ja ehdottomasti autolla liikkuva nainen. Koska Golfini painoi rutkasti enemmän kuin Finskin huoliman 20kg, oli uskollisen ystäväni jäätävä Suomeen *-ikävä-*. Niinpä muiden totutellessa täällä Singaporen joukkoliikenteeseen mä totuttelen joukkoliikenteeseen yleensä. Se on kokemuksena käsittämätön sekamelska paikannimiä, karttasivuja, bussien numeroita, MRT-opasteita ja ennen kaikkea uskomattoman vaikeita valintoja vasemman ja oikean välillä; missään ei näy yhtään Volvo-rattia. Sovimme Vesan kanssa, että mä ohjaan tänään meidät Orchard Roadin ostoskeskuksilta takaisin kampukselle. Haaste oli niinkin hurja kuin MRT-MRT-bussi-yhdistelmä - siis kokonaista kaksi vaihtoa.. Kyllä Vesalla oli hauskaa!

Laitoin oikealle linkin Vesan valikoimiin fotoihin ekalta viikolta; setti kuvaa hyvin meidän retkeilyä.

Mun messenger pelittää!!  Odotan kovasti teidän msn-spostiosoitteita! Mulla sama TUT:n sposti, jota käytän muutenkin ja nimenä Eevu.

164231.jpg
Wappu '06 - tuli vaan msn:sta ystävät mieleen; muistan myös miehen kameran takana!